مسئول اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات وزارت اقتصاد منصوب شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی «آرام رشیدی» سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه را با حفظ سمت به عنوان مسئول اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات وزارت متبوع منصوب کرد.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم نیوز از وزارت امور اقتصادی و دارایی، در حکم صادره از سوی «عبدالناصر همتی» آمده است: «در راستای بند (۷) آیین نامه اجرایی ماده (۸) قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات موضوع تصویب نامه شماره ۸۴۳۴۸/ت ۵۱۹۷۹هـ مورخ ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ هیأت محترم وزیران، به موجب این حکم، جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان «مسئول اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات» این وزارت منصوب می کنم.

انتظار می رود بر اساس قانون موصوف، نسبت به اجرای احکام به ویژه ایجاد و گسترش شفافیت، پاسخگویی مسئولانه در سطوح مختلف و تعامل با دستگاه های ذی ربط در این قانون به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات اقدام لازم را به عمل آورید. لازم است کلیه معاونت ها، سازمان های تابعه، بانک ها و بیمه های تابعه، تعامل و همکاری لازم را در جهت تحقق اهداف و برنامه های تعیین شده داشته باشند.»

کد خبر 75932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =